Kako je FASERFIX beton došao u Njemačku
Kakve veze jedan talijanski motorkotač ima s HAURATON-om ?
Bilo je to godine 1963., sedam godina nakon osnivanja tvrtke, osnivač HAURATON-a Karl Hauger čuo je za novi, talijanski cement s fantastičnim karakteristikama. Ovaj cement je omogućavao da se beton ojača vlaknima i tako postigne do tada nedostupne razine stabilnosti.
Vodeći se impulsom, skočio je u tvrtkin auto, DKW Master Class, kako bi kupio cement u Livornu za izradu uzoraka. Nažalost, DKW nije mogao podnijeti naporni put do Italije te je ostao oštećenog motora na cesti. Niti jedna garaža u Italiji nije mogla popraviti DKW. Tako je s iznosom gotovine od 320 maraka, što je u ono vrijeme bila valuta, Karl Hauger kupio rabljeni Motor Guzzi Cardellino. Natovaren s 25 kg cementa, u roku od 3 dana doputovao je natrag u Rastatt preko prijevoja Gotthard.
Pokusi s novim cementom su odmah napravljeni te su uistinu pokazali njegova revolucionarna svojstva. U tom trenutku rođena je linija proizvoda FASERFIX. Karl Hauger nije mirovao dok, 2 godine kasnije, nije uspio kupiti takav cement od poznatog njemačkog proizvođača, jer je transport od Italije do Njemačke bio preskup. U to vrijeme još nije postojao tunel Gotthard.
Do današnjeg dana, izvrsna kvaliteta HAURATON betonskih proizvoda temelji se na ovom cementu koji je prvi puta tako avanturistički transportiran. I to je razlog što talijanski motorkotač još stoji na počasnom mjestu u HAURATON-ovom centru za klijente.